Målarn ;P

Idag har jag hjälpt pappa å måla läkt (Pappa höll på å garva ihjäl sig när jag kallade det pinnar)
Alltså jag kanske ska bli målare eller byggarbetare eller någe, hetare kläder har jag ju aldrig haft på mig. I pappas trasiga, skitiga men otroligt sexiga snickarbyxor och en av pappas t-shirts med bästa passformen någonsin kan man ju gå vart som helst och alla killarna skulle dregla efter mej. Fast det kanske inte skulle va så shysst mot alla dom andra tjejerna, dom kommer ju bli jätteavundsjuka å hata mej. Och så skulle det bli bråk bland killarna om vem som ska få mej å sen har jag startat värsta hatkriget i hela Serige. Näe, jag ska nog va omtänksam å fortsätta va som vanligt så att alla andra kan få en chans också.
Gud va snäll jag känner mej nu, jag har gett upp hela min karriär av omtanke till alla andra.
Ja men jag va nog lite duktig också iaf, pappa ska ju betala räningen från HM pga mina målarskills, för jag antar att det inte berodde på min otroliga sexighet. Äckligt annars... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0