2 november

Idag möttes man av lukten av nybakt bröd när man klev upp, det va riktigt mysigt :) Mamma är duktig hon :P

Jag å Pernilla for ut å red efter frukost. Vi red som vanligt i skogen å hade faktiskt reflexvästar på oss ifall det skulle va nån ute å jaga. När vi hade kommit nästan hela vägen fram till där vi skulle vända så ser vi en älghund springa in i skogen precis bakom oss och sen kom två jägare efter, vi tyckte att det va bäst å vända å rida vägen hem :P Med tanke på att vi har haft ståndskall på hästarna i hagen förut så kände vi att det inte va helt omöjligt att hunden skulle tro att hästarna var älgar :P

Fast vi kunde inte hålla oss och red in i skogen igen efter ett tag, jägarna sa att dom inte jagade där så :P
Även att jag skulle försöka å kräva lite av Trollman, en liten skänkelvikning är ju inte så mkt. Men det tyckte tydligen han, han vart jätteirriterad å skulle springa å inte alls lyssna på mig ;P Så jag styrde ut han i skogen så han skulle få tänka lite men han bara älgade på, brydde sig ingenting om vart han satte fötterna, det bara brakade när han köttade fram som en pansarvagn ;P Men söt är han ju iaf :P

Nu sitter jag i lägenheten på Frösön å kollar på Starsky & Hutch :P Sen ska jag sooova :D

Kommentarer
Postat av: carin sandemo

Du är så possitiv och gullig du.ÄLSKAR DIG!!!

2008-11-03 @ 13:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0