4 november

Igår träffade jag Sanna igen efter lovet, jag hade saknat henne :) Vi gjorde middag hos henne, pizza :) Det är lite jobbigt att göra nån mat i hennes ugn eftersom nåt ljushuvud har satt brandvarnaren alldeles ovanför den :P Den går ju igång bara man öppnar ugnen eftersom det kommer ut massa varm ånga. Jag har nog aldrig sett nåt så smidigt ;P Men det löste vi ju så bra genom att Sanna skyndade att öppna ugnen medans jag stog på en stol och viftade med en tidning vid brandvarnaren. God pizza blev det iaf :)

På eftermiddagen idag hade vi fölhantering hemma hos Ann-sofie. Det va rätt skoj :) Fast man ville inte riktigt ta i så hårt på dom små sötisarna även fast man kännde att dom va riktigt stark.
Sen är det ju så att Jenny har en förbannelse eller nåt över sig, hon gör typ alltid illa sig på Ann-sofies lektioner. Idag blev hon sparkad av en av fölen, i magen, så hon fick ett sår. Stackars henne :P

Nu ska jag försöka komma på nåt mer till mitt tal till svenskan, jag har en känsla av att det aldrig kommer bli klart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0