Fart ;P

Jag va å red Mounty Creek idag efter skolan. Lisa sa att jag skulle prova å låta han trava på så jag fick känna hur snabbt han travar, så jag provade på banan och det gick undan kan jag säga :P Men sen träffade jag Helen som sa att jag skulle prova ett varv på rakbanan så jag drog dit då ;P Men satan, jag trodde jag skulle flyga av! Han travade ju snabbare än vad Karminja galopperar tror jag ;P Man fick iaf en härlig kick av det hehe ;)

Jaja, nu sitter jag hemma å funderar på varför jag kollar på bolibompa :P
Jag tror att jag ska dissa det här och gå å duscha istället, det här va ändå inget för mig ;P Jag kanske har mogna lite sen jag jag såg det sist haha ;) Förhoppningsvis :P

Kommentarer
Postat av: Malin :)

Härligt!!! :) Lite avis, men du förtjänar det!! <3

2008-11-25 @ 21:46:08
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0