Första advent

Dryg dag idag :P Jag for hemifrån halv sju i morse och kom hem halv nio. Första var jag på Vålbacken och jobbade med Ida och en vikarie i stallet som var jätteskoj, och hennes kompis :P Ganska härlig dag iaf, ingen stress men vi hann allt iaf :) Vi hann även kolla på löshoppning när vi fikade och sen åkte vi och käkade pizza till lunch, mm smaskes :) Haha Ida är lite rolig, vid lunch ungefär börjar hon få väldigt dålig humor och hon sa väldigt roliga saker så vi garvade en hel del kan jag säga ;P Tack för en härlig helg, Ida <3

När vi hade jobbat klart idag så for jag till travet, eller jag fick stå å vänta på bussen i ett halvår typ först. När jag kom dit så for jag ut å red på Mounty. Han är ju så söt. Han måste bara får lite mera hull på kroppen, han är så mager. Men han är riktigt pigg iaf, vi red ut där för första gången och det va rätt mörkt så han blev lite skraj för typ allt, men det gick över efter ett tag. Han är en modig pojke ;) När jag var klar så vart jag lite lej när jag insåg att klockan var tio i sju och nästa buss gick kl åtta... Bara att stå där å mysa med katten och med lilla Mounty, båda är otroligt social :)

Nu ska jag snart sova, jag tycker att jag förtjänar det nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0