Helgen

I helgen har mamma varit här och hjälpt mig på travet. Vi har haft det jättemysigt :)
I fredags hade vi det mys framför tvn med ost å vindruvor å så :) Sen i lördags så jobbde vi å sen for vi till ett annat stall där jag och Lisa ska rida två travhästar och provred den som jag ska rida, jag vet fortfarande inte vad den heter så än så länge har jag kallat den nameless ^^ Han va jättesöt, väldigt liten och omusklad men det ska man väl kanske kunna få ordning på :P
Sen käkade vi på kina eftersom mamma fyller år i veckan och vi träffas ju inte då. Det va supergott, vi rullade därifrån kan jag säga ;P När vi sen skulle ta in hästarna så kom Pernilla dit och följde med å sov hos mig :) Vi hade det lika mysigt den här kvällen :)
Sen var det jobb dagen efter och lunch hos Pernillas farmor :)
Efter en hel helg på travet så tycker mamma att jag ska prata med Madde så att det är säkert att Ida verkligen är en ren häst, hon tycker att hon måste va nån blandning med gris eller nåt med tanke på hur hon låter på morgonen när hon vill ut ;P

Även att när jag och mamma var på en guldaffär i fredags så kom det ett par som skulle förlova sig, dom såg så lyckliga ut :) Nu tycker jag faktiskt att det är min tur att träffa nån, lite rättvist kan det väl va ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0