Idag

Gud vad härligt med jättesovmorgon i morse :) Började kl ett i stallet så Lisa kom å hämtade mig å Ida på Frösön nån gång efter tolv å sen for vi å käkade på max :P
Sen skulle vi ut å longera, jag brukar ju alltid bli så arg på mig själv när jag gör det. Men idag gick det faktiskt riktigt bra, det va ju underbart :)

När vi va klar så fick Jenny jätteont i höften som hon blev sparkad på av fölet för en vecka sen så Helen körde oss till akuten men vi kunde ju lika gått å snackat med nån i kassan på ica. Eftersom det hände för en vecka sen så tycke inte hon att hon hade nåt med det att göra, hallå det va ju nu det gjorde jävligt ont kanske! Näe då skulle Jenny ta sig till sjukhuset i Krokom efersom skolan ligger i den kommunen eller till Ånge eftersom det är där hon är skriven. Jag ville döda den där jävla kärringen, jag vart så jävulskt förbannad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0