Ridning

Idag vart jag jätteglad på ridningen. Först gick det faktiskt riktigt bra, tills på slutet när jag inte orkade hålla ihop storVegard ;P Sen när Ann-Sofi skulle berätta hur det gick så sa hon bara att hon tyckte att jag skulle börja tävla Vegard i dressyr :D Det känndes ganska härligt att höra kan jag säga :P Hon sa att jag skulle tänka på det eftersom det kostar lite pengar och jag måste komma å rida Vegard minst en gång i veckan men det tror jag väl inte ska kunna va nå problem ;P Bara jag kommer till Vålbacken på nå vis :P

Sen var jag å red Mounty Creek, travaren jag och Lisa får rida :P Dom höll på att jobba med massa maskiner å så på vägen där man rider ut från travet så jag fick rida lite runt skogsbanan men Mounty va snäll så det funkade :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härlig dag vi verkar ha haft! Hoppas att allt är bra med dig! :) <3

2008-11-18 @ 20:32:36
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0