20 oktober

Ja nu är det mindre än två månader till jag och mamma tar bussen till Spanien :) Jag längtar så jag håller på å dö, fast jag har lite ångest också för det är så mycket jag vill köpa tills att vi ska fara å samtidigt spara pengar så jag kan handla där :P Det går inte riktigt ihop med min ekonomi ;)

Vi kollade på en fillm om fölning idag å jag känner att jag kommer dö när Karminja ska föla, det kommer ju va jättegulligt :) Fast jag är lite orolig att det kommer när jag är på praktik för veterinären har beräknat det till just dom veckorna jag är borta :/ Hoppas hon går över på tiden :P

Även att jag skulle vilja ha en medryttarhäst här i närheten, det hade ju varit underbart, jag saknar verkligen att hålla på med nån häst mer än bara på lektionerna när man stressar med olika hästar en gång i veckan. Är det nån som vet om nån så får den gärna säga till :P

Nu ska jag ta de lite lugge å gå å lägga mig tidigt tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Malin :)

vilka veckor är praktiken?

2008-10-21 @ 22:01:44
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0