Idag

När vi kom till skolan idag, väldigt tidigt, så fick vi veta att våran ridlärare va sjuk så vi skulle inte ha nån ridning, alltså vi skulle bara till stallet å mocka å ha en jättekort lektion å sen hem. Drygt, vi har missat två ridlektioner nu :/

Jaja, men jag fick ju lite tid till övers då när jag kom hem så då drog jag ut å joggade. Det va riktigt längesen jag va ute å joggade nu, jag märkte idag att jag verkligen har saknat det, det va jättehärligt å få ta ut sig lite :)

Nu sitter jag å kolla på simpsons med hårinpackning i håret :P Alltså skönaste kommentaren, "gamlingarna kör runt med organ från dom unga som dom har kört ihjäl" haha ;)

Jaja nu ska jag skölja ur det här å dra till älsklingsSanna å ha de mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0