Igår

Igår va en dag med mycket blandade klänslor faktiskt.
Först så vaknade jag med världens huvudvärk och va riktigt nervös eftersom jag skulle till tandläkaren, jag är lite skraj för tandläkaren. Jag va helt säker på att jag hade ett hål i en tand för jag hade sett en prick på den kvällen innan :P Men när jag kom dit så sa tändläkaren att det inte va nåt hål, fatta vad lättad jag kände mig! Även att jag hade fått en ny tandläkare som tydligen hade gått på torsta :) Hon va faktiskt jättebra, inte så hårdhänt som den förra jag hade va :P

Sen gick jag å fikade med Ellinor, å efter det följde jag med henne när hon skulle handla mat xD Jag tror vi va på simonsons hela dagen tills pappa kom, efter han hade slutat jobba ;P Nej just det, vi va ju på lek o papper ett tag också, Ellinor provade en halloweenmask å jag höll på å garva ihjäl mig xD Även att det stog en barnvagn där å vi föreställde oss att det skulle va mitt barn i där å när jag skulle ta upp täcket för att kolla där (jag trodde ju att den va tom) så låg det en apa där xD

När jag sen hade käkat middag så for jag till stallet för att kolla på när ellinor å några till skulle träna till halloweenshowen, det va lite kaosartat i början men sen gick det ganska bra för dom tycker jag ;P

Sen gick jag å pussade på Tezza... jag pallar verkligen inte att träffa henne utan att börja grina, jag saknar henne så att det gör ont! Jag förstår inte..

Jag ska dit snart igen för jag måste göra en skyddsrond för ett skolarbete.

Kommentarer
Postat av: Malin :)

jag orkar inte arbetsmiljö ;)

2008-10-29 @ 23:32:26
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0