Ikväll

Ja, nu sitter jag å lyssnar på musik å känner mig jättetrött, konstigt för jag va pigg när jag va hos Sanna men så fort jag kom hem så vart jag tröttis.
Jag borde egentligen vika tvätt men det gör jag sen, jag tycker om att säga så för då behöver man inte göra det på en gång :P Fas det är ju inte så skoj när det måste vara sen ;)

Ja, jag å Sanna kollade på sex and the city, the movie å hade mys med tända ljus å allt :) Det va mkt bättreän att plugga, som jag faktiskt skulle behöva göra idag men det tar vi också sen ;) Näe, men jag tror faktiskt att jag jobbar bäst under press, annars blir det liksom aldrig gjort, kanske för att jag gillar ordet sen ;P

 

Kommentarer
Postat av: Malin :)

haha, sen sen sen ! SÖT NÖT!!! ;D

2008-10-14 @ 22:25:43
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0