Jobb..

Ja.. Nu sitter jag hemma alldeles själv å så kommer det bli heela helgen, med tanke på att alla ska ska hem förutom jag. Jag ska va kvar här å jobba med småhästarna på travet :P Jag ska börja med att åka dit ikväll å ta in dom.
Dom är ju faktiskt riktigt söta å hålla på med å det är mysigt å va alldeles själv där å så men jag är faktiskt riktigt sugen på en sovmorgon nu, jag har inte haft nån på 16 dagar!! Det är ju illa!
Så är det när man är flitig å tjänar pengar ;P Jag känner mig riktigt mogen nu, offrara mina sovmornar för att få pengar :)
Näe, det kanske inte va så moget ändå :P

Jaja den här helgen kommer det nog bli mkt pluggning å städa lite i lägenheten, det va väl lite moget iaf?! ;P

Kommentarer
Postat av: Malin :)

du e sååå mogen sååå xD

2008-10-24 @ 14:20:19
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0