Jobb

Idag har jag å Sanna jobbat i skolans stall. Det kändes verkligen som att man ville sluta hålla på med hästar nar man klev upp halv sex för å gå till stan, men det gick över när vi kom in i stallet å hörde hästarna frusta, riktigt mysigt :)
Vi va ganska flum idag faktiskt, och Grane fick vara offret ganska ofta ;) Sanna berättade att hon skulle skriva ett tacktal, till svenskan, till Grane om hans muskulösa kropp xD Jag kommer inte ihåg riktigt allt vi sa idag men jag kommer iaf ihåg att Grane hade en väldigt känslig stjärt, haha ;P

Jag red iaf Tackel och (doktor) Dream ;), och sen longerade jag Orlando. Jag blir bara så arg när jag longerar för det går så otroligt dåligt, jag förstår inte hur jag ska klara hästskötarexamen..
 
Jaja, vi får se hur det går imorrn, vi får iaf lite sovmorgon eftersom bussen går kvart i åtta ;P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0