Längtar hem

Ja nu sitter jag å kollar på lite repriser på fyran, jag har ju inte så många kanaler :P Men jag är så trött så jag orkar ändå inte göra nåt annat.
Det gick inte lika segt idag i stallet, kanske för att man fick sova en timme längre inatt :P Undrar om hästarna kände att dom fick vänta en timme extra på frukosten.. hmm, dom verkar ju alltid hungriga så jag har ingen aning :P
Jag har iaf kommit fram till att lilla Ida låter som en gammal gubbe när hon ska berätta att hon är hungrig eller att hon vill gå ut eller nåt :P Jättesött är det iaf :)

Alltså jag vaknade inatt å skulle gå å dricka lite vatten, å som vanligt orkade jag inte tända lampan så jag såg ingenting å helt plötsligt råkade jag sparka på min hårtork som låg på golvet, å de går igång och jag håller på å dö! Jag såg verkligen ingenting å jag va inte riktigt vaken så jag va bergis på att det va nån i min lägenhet som ville döda mig eller nåt, inte för att jag vet varför det skulle låta så då men ;P

Jaja idag ska jag iaf åka hem å jag längtar riktigt mkt :D Fast det är drygt att det inte går nån tidigare buss än tio över tio :/ Hoppas bara att pappa kan komma å hämta mig vid bussen för jag orkar inte gå upp för "limbers" med jätteväskan mitt i natten, fast pappa ska ju jobba imorrn så jag vet inte riktigt om han är så pigg på att va ute å köra bil mitt i natten :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0