Snö :)

Igår va jag å klippte mig :) Inte så stor förändring faktiskt men jag kom på att jag skulle vilja va kändis så man har nån som fixar ens hår varje dag, jag kan ju aldrig få till mitt hår som när jag har varit hos frisören heller. Det är jättefint när man går därifrån, man har massa volym å så men så fort man duschar så blir de lika platt å tråkigt igen :(

Mamma bjöd mig på lunch när jag hade klippt mig också, de va gott :) Husets sallad på La marée, mmm smaskens :D Sen köpte hon tre åttondelskakor som vi käkade hos moffa :) Jag tycker om min mamma jag <3

Idag har jag å Pernilla varit ute å ridit i kylan :) Det va jättemysigt förutom att jag, så fort jag klev utanför dörren, inte hade några fötter kvar. Fast det kunde man ju förvänta sig, fryser jag om fötterna inne med tjocksockar å det är 23 grader varmt så borde jag ju frysa ute när det är minus :P  
Men det va mysigt iaf, alldeles frostiga träd å lite snö på backen å två björnar till hästar :) Myspys ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0