Söndag

Ja, idag vart de ju lite sovis då eftersom vi skulle ta kvart i åtta bussen till Brunflo ;) Men sen gick det som på räls, vi jobbade jätteduktigt idag tycker jag, med tanke på att vi började senare och hann med allt som skulle göras och även sluta tidigare, visserligen* hade vi bara en tjugo minuters rast på hela dagen men ändå ;)
Ja, samma dåliga humor idag, det blir kanske så när man kliver upp tidigt på helgen, hjärnan är inte riktigt med på vad som händer :P 
Jag red iaf Gold stern och Orlando <3 idag, jag tycker om Orlando jag :)  

Johanna fck mig iaf att komma på att jag ska sluta rida och börja med droger i stället, för man får tydligen samma kick av att idrotta som att knarka, samma ämnen som frigörs eller nåt :P De lät ju jättebra, då kan man ju få samma känsla av att bara sitta hemma i soffan ;)

Sen måste jag bara säga att jag tycker synd om Tackel som är så rädd för nånting kvällstid :P

Idag har jag varit riktigt effektiv tycker jag, jag har duschat, gjort hårinpackning och ansiktsmask, städat å svarat på massa samhällsfrågor :) Guu va duktig jag är ;P 
Sen när jag satt i lugn å ro å kollade på tv så kom Ida å höll på å skrämma ihjäl mig, kom å knackade på mitt fönster ovanför soffan, jag trodde seriöst att hjärtat hade stannat!  

* Visserligen va ett sött ord tycker jag ;P


¨
Alltså Bingo Rimér måste ju va en underbar människa :P Han är ju störtskön, jag måste träffa han nån gång, jag tror att vi skulle ha jätteskoj tillsammans :D

Kommentarer
Postat av: Malin :)

va flitig du har varit då ^^ Själv har jag oxå hittat ett prd ; sporadiskt xD

2008-10-19 @ 21:40:25
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0