Tacokväll

Träffade mamma på travet idag när vi hade slutat :) Så jag for runt på stan lite med henne, käkade på kina å så, skoj :)

Sen for jag till Malins söta lilla stuga i skogen :) Malin kom faktiskt å hämtade mig vid vägen med sin snygga epa. Hon är så söt när hon kör den, liksom de kommer en jättestor gul bumling å så sitter lilla Malin å kikar ut genom fönstret haha ;) Ja, när vi sen kom ner till Malin, sötSanna va faktiskt också med, så gjorde vi i ordning å käkade tacos med kyckling istället för köttfärs, de va smaskens :) Å sen när vi hade käkat klart så tog Malin fram gorulltårtan hihi, jag vart jättemätt.

Sen satt vi å hade de allmänt mys i soffan, med massa tända ljus å söt musik :P 
När jag å Sanna sen stog å väntade på bussen va vi ju tvungen å se hur högt man kunde få foten på busskuren, för det gör ju varje normal människa ;)  Jag lyckades ju som vanligt väldigt fint men Sanna fick dock lite problem för hon hade alldeles för tajta byxor, men allt löste sig när hon knäppte upp dom, det va ju tur :P

Sen på frösöbussen hem så fick man ju sällskap av en Ida också, det va ju trevligt :)

Jaja, puss på er sötisar <3 Utan er ingen Ida  

Kommentarer
Postat av: Malin :)

Utan er ingen malin! Haha, roligt de där med byxorna xD och tack för en toppenkväll!!

2008-10-13 @ 23:14:42
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0