Måndag

Ja det kändes fint attfå sova i morse, med tanke på att många börjar skolan idag. Fast jag blev väckt typ tjugo över åtta av att min doktor ringde, jag har alltså fått en starkare migränmedicin. Det känns ju underbart att kanske slippa den mesta av huvudvärken, men det kommer svida i plånboken för den är inte billig. Men förhoppningsvis skulle mina underbara föräldrar kanske hjälpa mig att betala :)

Nu sitter jag och väntar på att nagellacket ska torka, köpte ett mörklila idag, och sen ska jag in tell stan oh täffa nån söt. Sen ska jag och Lisa hämta en invalid Sanna på tåget oh köra henne till hennes nyinköpta lägenhet, ska bli underbart å få träffa henne igen, vi har ju inte setts på heeela sommaren! Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0