Skola

Ja nu har jag alltså överlevt dom första två dagarna på det sista året. Det har varit skoj å äntligen få träffa alla som man inte har sett på hela sommaren iaf. Det som känns jobbigast är väl att vi ska börja på projektarbetet för det känns så himla stort, vi ska jobba med det hela året. Men det kommer nog bli skoj, men mycket jobb. Jag ska iaf jämföra olika bantningsmetoder och få fram den som är bäst,från olika vinklar.
Sen är jag ju faktiskt ledig imorrn också, det känns ju underbart, kanske inte så sund känsla med tanke på att jag bara gått två dagar och jag har ett helt år kvar men.

Jag var även sällskap till Sanna på stan idag, tills hon skulle på körskolan. Gjorde världens kap, jag köpte ett par byxor på HM för 299 spänn :) Det kändes fint.
Nu har jag varit duktig oh städat upp i lägenheten och tvättat mina kläder så nu blir det en myskväll framför tvn.

Kommentarer
Postat av: Alma

Haft en trevlig dag? :)



Besök gärna min blogg och skriv en fråga i min frågestund, http://lloki.blogg.se/2009/august/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d.html :)

2009-08-27 @ 19:38:36
URL: http://lloki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0