Alla hjärtans dag

Den här dagen gick riktigt bra tycker jag, det gick riktigt fort. Men det tråkiga är att Vegard är sjuk. Först åt han inget å hade typ 38,5 i feber. Då fick jag gå runt med han i ridhuset ett tag å sen fick han stå inne. Efter ett tag så hade han 39,2 i feber å såg ännu hängigare ut, jag tyckte så synd om han! På eftermiddagen kom iaf veterinären å gav han lite smärtstillande, kramplösande å febernedsättande. Ett tag efter det så började han äta betfor med mkt vatten, han blir lös i magen av betfor så det kommer nog sätta igång magen på han. Fredrik ska åka dit ikväll å kolla så han inte blir sämre, hoppas han blir bättre. Det är så tråkigt att se han så hängig när han brukar va en gladis. Å Fredrik är ju rolig, han sa till Vegard "Du ska veta Vegard att man dör inte när jag jobbar, du får vänta tills på måndag för då jobbar jag på travet". Jättehemskt!
Nu är jag iaf hemma å har käkat, jag har så otroligt mkt olika sorts mat hemma så det blev samma som igår, fast utan succini å sallad för det va slut och med ett stekt ägg. 
Nu ska jag ta å va duktig å diska, tvätta å dammsuga lite. Sen ska Marielle komma hit å hälsa på, vi kommer ha en jättemysig alla hjärtans kväll ;P 

Puss på alla hjärtans dag, alla <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0