Fredag

Nu kom äntligen fredagen jag har längtat efter ett tag nu :D Det var hur länge sen som helst jag var hos mamma sist så saknade jag henne jättemkt, så det va skönt att få komma hit nu. Det var även underbart att jag fick skjuts av Lisa till Häggenås, så jag slapp ta bussen, tack tack.


Nu när jag väl är här så har jag bara slappat. Fast jag har pluggat lite löshoppning, så helt slapp är jag inte haha ;P Jag har även varit snäll å slingat mamsens hår, riktigt fint blev det om jag får säga det själv.

Mamma här även fått en råsaftcentrifug som hon stolt visade upp. Vi gjorde juice på äpple, apelsin, clementin och vindruvor, det vart jättegott faktiskt. Fast sen var ju jag såklart tvungen att käka upp fruktköttet som vart över, det skulle jag inte ha gjort för jag vart jättejobbigt mätt.


Jag å mamma var även just ute å tog in hästarna, å jag kan bara säga det att Karminja har blivit riktigt tjock nu. Jag ska ta kort på hon imorrn så får ni kika på det på söndag när jag har lägt in det på min dator.


Nu ska jag mysa med min mamma, puss puss. 


Kommentarer
Postat av: Ellinor

JAG VILL HA EN RÅSAFTCENTRIFUG JUUUU!! :O

2009-02-08 @ 14:47:37
URL: http://ellinorabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0