Fredag den trettonde

Ja än så länge har jag inte haft nån otur vad jag vet, skulle inte förvåna mig om att det kommer snart. Bara för att jag har planerat att bara sitta inne å ta de lugge ikväll. Det kommer säkert komma nån å bomba min lägehet eller nåt, bara för att jag just har städat upp den lite.

Just nu sitter jag å lyssnar på musik (riktigt tacksam för att Sanna skickade spotify till mig!), å har just käkat. Jag drog till med lite onyttig fredagskäk, schnitzel, pommes, stekt succini å sallad. Nästan lite stolt över mig själv. Även att jag gick på ica å tänkte köpa nå gott till min mysiga hemmakväll å gissa vad jag kom ut med! Precis, en avokado. Jag måste va beroende när jag går å köper en avokado utan att ens tänker på det förrän jag kommer ut. Liksom "Vadå, köpte jag nåt nu?! Jaha en avokado.." Haha jag ska nog inte va ensam, jag blir ju psykisk av det xD

Näe, nu ska jag nog läsa veckorevyn, det blev faktiskt en så också tillsammans med avokadon.
Imorrn ska jag jobba med Malin på Vålbacken, jag skulle faktiskt vilja ha en sovis istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0