Idag

Rätt slapp å härlig dag idag. Först hade vi mikrobiologi, där vi håller på med ett grupparbete. Jag, Lisa å Marielle skriver om svampar ;P Riktigt intressant haha. Men vi är snart klar så det vart ingen stress på den lektionen iaf. Sen hade vi engelska B å jag tycker att vi var riktigt duktiga för vi satt tyst å jobbade hela lektionen, riktigt jobbigt ;P Sen kastade vi i oss maten å ja drog till stan. När jag sen står å väntar på bussen till Frösön så ringer Marielle å vill att jag ska stanna å umgås med henne tills hon ska åka hem, klart man ställer upp hehe. Vi hade det riktigt mysigt, vi gick på stan å kikade på kläder å skor å så, tråkigt bara att man inte kan köpa nåt eftersom jag sparar till att fara till Göteborg horseshow, som är om två veckor. Men det är ju inte så hårt att spara när det är till nåt sånt man sparar så. Jag längtar verkligen jättemkt tills vi far!

Vi gick även å fikade å jag åt en bamsebiskvi, underbart gott var det. Sen for jag hem å har bara tagit det lugge resten av dagen, eller jag har faktiskt pluggat lite engelska, så lite duktig har jag varit.

Nu ska jag faktiskt ta mig en dusch å sen ska jag sätta mig i soffan å mysa med Die Hard 4,0 å en avokado :D

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Marre

Det var mkt trrevligt, skönt att ha folk som vill ställa upp :)

2009-02-04 @ 19:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0