Måndag

Fortfarande lika jävla kallt! Vi var ute å körde brukshäst idag å jag hade väldigt mkt kläder på mig kan jag säga, plus att jag lindade in mig i ett ländtäcke. Jag klarade mig faktiskt riktigt bra tycker jag, frös bara lite om fötterna å hade ingen känsel i händerna. Jaja, det va skoj iaf, helst å åka med Helen. Hon körde på som fan å gjorde riktigt tvära svängar, jag satt bara å skrek. Höll i mig gjorde jag också kan jag säga.
Eftermiddagslektionen va skoj, men mer kan jag inte säga för det är en hemlis ;P

Nu ska det snart komma lite folk till mig för vi ska göra klart vårat samhällsarbete, vi planerar hur Hammerdal ska va om 11 år. Riktigt fint kan jag säga, även om man inte kan tro det om Hammerdal men.
Jag har lite brådis faktiskt, så egentligen ska jag väl inte sitta här men jag kände att datorn behövde min närhet ett tag. Eller var det tvärt om?
Ja, jag måste iaf diska, städa, duscha å packa.Vi ska ju fara till Göteborg imorrn, jag, Ida å Marielle :D  Vi ska ivägå kika på Göteborg horseshow till helgen, jag längtar riktigt mkt.Plus att jag planerar att komma hem med ett par läderridstövlar å nå ridbyxor och förhoppningsvis lite mer ;P Jag har ju fått låna lite stålar av min underbara mamma så.
Jag längtar nog ändå mest till att se Roffes clinic, det kommer bli skoj :D

Näe, nu måste jag gå å göra lite nytta, jag skriver mer när jag kommer hem, på måndag :D


Kommentarer
Postat av: Kurtaaaaaaaan

käften :D

Hammerdal är alltid fint ;)

2009-02-22 @ 21:38:42
URL: http://partykurtan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0