Måndag

Dagens kommentar kom från Marielle när vi hade trav "Ida, dom där massagesakerna du har i duschen är ju asskön!" Hon pratade alltså om min massagedusch, men man kan säga att alla misstolkade det.

Ja, när vi hade slutat så följde jag iaf Marielle till hennes stall å hjälpte henne :) Jag red Pegasus i ridhuset å jag fick mig en ridlektion av Marre. Hon hjälpte mig å få Pegasus å lossna lite och sen hjälpte hon mig lite med sitsen å så också, tack för att du tar dig tid <3 Fast jag är lite besviken att jag inte får rida Surre, men jag pussade lite på han iaf.

Nu ska vi försöka plugga lite å så kanske det blir en fika :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Surre ska med ut på måndag! han är ett as just nu när han inte rids :P

2009-02-12 @ 18:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0