Poängpoker

Eftersom det är så dåligt väder å så lite å göra så har det inte hänt så mkt spännande idag. Men jag å mamma drog iaf en poängpoker nyss. Snacka om mordisk mamma jag har ibland, hon vann även båda gångerna. Hon skrattade elakt varje gång hon vann ett spel å när hon var en poäng ifrån att vinna så sa hon bara med mordisk röst: "Ja en poäng till nu så är du rökt, flicka lilla!" Haha, nästan så att jag blev rädd för hon ;P

Men nu ska jag faktiskt hjälpa henne å göra middag, egentligen så står hon med en pistol mot mitt huvud nu och tvingar mig att skriva att jag har världens bästa mamma!

Okej okej, mamma! Du är bäst! Jag lovar! Skjut mig inteee!! SKJUUT INTEEE!!!


Haha jag är ju psykad xD 


Kommentarer
Postat av: sanna

svar ja, du är psykad ;)

2009-02-07 @ 20:23:38
URL: http://sanana.bloggproffs.se
Postat av: Rebecca

Haha, det låter illa, riktigt illa ;)

2009-02-08 @ 17:56:32
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0