Ståplats

Ja, lika dåligt väder idag så det va lika lite att göra även dag. Jag har iaf varit ute en liten stund i kallvädret. Jag å mamma var ute å gick en liten promenad med hästarna. Karminja vart helt till sig när hon luktade på min jacka, hon gick å slickade på den typ hela vägen. Efter ett tag kom jag på att det antagligen var för att sist jag hade den jackan på mig så var jag ju med Surre å han är ju hingst, så det kan ju förklara att det luktade intressant. Kanske ska köra lite match making där, Surre är ju en snygging så jag kanske ska presentera Karminja för honom ;P
Ja just det, jag har ju även tagit kort på Karminja idag, hon gick ju in i högdräktighet igår så, en riktig liten tjockis. Kolla in här så ser ni hur hon har växt http://fiinduus.bilddagboken.se/p/main.html?#0


Simon vet iaf vad man gör en tråkig dag med dåligt väder.


När jag sen skulle åka tillbaka till stan ikväll så försökte jag verkligen med alla medel att övertala min mamma att köra mig hela vägen till stan men ni som läste förra inlägget förstår nog att jag inte lyckades :P Jag fick alltså ta bussen från Häggenås. Inte skoj alls för först fick vi stå å frysa jättelänge för den var försenad å när den äntligen kom så fanns det ju självklart ingen plats, så jag fick stå från Häggenås till stan! Jag var irriterad när jag kom fram!
Men nu är jag iaf hemma i värmen efter att ha gått på oplogad trottoar med otroligt bra vinterskor, not ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0