12 januari

I morse var jag så trött att jag inte ens vaknade av väckarklockan. Typ halva låten hade gått innan jag ens märkte att en va igång, jag som brukar va rätt lättväckt tror jag :P

Det gick iaf bra å mocka idag, vi va klar med allt fem i halv tio, duktig va vi :) Å halt är det, man va tvungen å ha brodar på sig när man gick ut med hästarna å när jag skulle tömma kärran så höll jag på å ramla hela tiden.

Efter lunch for vi till travet å träffade Helen :) Det va skoj å snacka med henne, hon är glad :P

Nu sitter jag å försöker plugga lite på idrotten som vi har prov på på torsdag men jag vart lej så nu sitter jag å lyssnar på Peter LeMarc å kikar runt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0