17 januari

När jag hade jobbat klart idag så drog jag till Ås för att rida med Marielle, på en av hennes hästar Ofelia. Först red vi i ridhuset en stund. Jag fick även prova Pegasus ett tag, å även hoppa han lite, småhinder. Allt jag kan säga är bara att mitt självförtroende fick sig en riktig turn! Jag kände mig som en nybörjare när jag skumpade runt där, jättejobbigt var det. Sen red vi ut å skulle galoppera av hästarna, skoj :D Det var bara det att jag tror att Ofelia helst ville springa själv för hon skulle ha av mig. Haha först gick det bra ett tag men sen började hon bocka å sparka bakut å efter ett tag tog hon inte många galoppsprång mellan bocksprången ;P Men hon lyckades inte få av mig iaf, jag blev lite full i skratt när hon aldrig gav sig å verkade bli mer å mer irriterad för varje gång hon misslyckades.

Även att min telefon fick nå fel igårkväll! När jag skulle he på den så stog det hela tiden att jag skrev fel pin-kod även fast jag skrev rätt. Nu är den även spärrad eftersom jag vart irriterad och försökte tre gånger, inte för att det gjorde mig mindre irriterad när kortet spärrades. Men då tänkte jag att det bara va å låna Marielles mobil å ringa pappa å få puk-koden av han, eftersom jag har den där. Men självklart så va han ute nånstans å jagade, å kommer inte hem förrän imorrn eller på måndag så jag har ingen mobil tills dess... Jag är handikappad! Ända sättet att få tag på mig nu är att hoppas att jag är inne på msn eller komma å knacka på mitt fönster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0