22 Januari

Igår hjälpte jag Lisa på travet med barnen. Madde var sjuk så jag fick ta hennes plats :P Jag tycker att jag lyckades riktigt bra, speciellt på den sista kursen när vi for ut å körde. Jag selade, körde å selade av HELT själv utan att fråga nån :D riktigt stolt över mig själv.

Idag har det varit temadag på skolan, härligt å slippa tänka ;P En av föreläsningarna var asbra. Det va en snubbe som hade varit nazist, alltså riktigt grov också. Han hade startat nån stor naziströrelse å blev uthängd i tidningar många gånger å så. Han berättade iaf om sitt liv, om hur han blev nazist och hur han sen tog sig ur det. Han var riktigt bra på att snacka, och det va väldigt intressant å lyssna på. Efter lunchen var det dans, typ ingen som dansade ;P Sen fick vi lära oss lite linedance, det va skoj men jag är glad att man inte kan se sig själv. Då hade jag nog inte fortsatt. 

Nu ska jag försöka få lite ork att diska å sen ska jag fara in till stan å dansa :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0