8 Januari

Ja först å främst måste jag ju påpeka att det är exakt en månad sen jag fyllde 17, alltså "bara" 11 månader till 18! haha ;P

Idag har varit en skoj dag, drog i mig några alvedon så att förkylningen dämpade sig lite så jag pallade å dra till skolan, man måste ju träffa allt folk, man börjar ju få abstinens. Mkt skratt blev det, men vad kan man förvänta sig av oss :P

När vi hade slutat drog jag å Sanna å handlade lite mat, vi är inte så organiserade kan man säga, men jag tror att jag fick med allt jag behövde. Nästa gång ska jag nog skriva en lapp. När vi hade handlat klart kom vi på att vi ville ha lite underkläder också så då bar det av till H&M :D  Fast jag vart lite lej när allt jag ville ha inte fanns i min storlek men till slut vart det faktiskt ett par trosor på jätterea, så jag blev på bra humör iaf :)
När jag sen stog å väntade på bussen så var det en stackars tant som blev klämd i dörrarna på en buss, å det tog ett tag tills bussnubben märkte det och öppnade dom igen så hon stog där å skrek ett tag. Sen när klockan var precis halv fem, bussen skulle gå från busstorget halv fem, så kom jag på att jag hade glömt å ta ut pengar till busskortet så jag sprang in på ica och fixade det, å tro det eller ej men jag hann med bussen! :D

Ja, nu sitter jag hemma å slappar, kikar på tv å käkar avokado :)

Just det, ni måste ringa å rösta på Rolf Göran Bengtsson till jerringpriset som delas ut den 19 januari! Ring 099 23204, det kostar 3,95 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0