9 Januari

Härligt att fredagen kom så fort, det känns ju som att det är mitt i veckan.
Härligt kort dag på skolan idag, först samhälle där vi snackade massa om miljön. Alltså jag är inte så jätteintresserad av allt sånt där, alltså det är klart att jag vill stoppa den globala uppvärmningen och allt sånt men det känns så meningslöst eftersom det kommer ta så otroligt lång tid och alla kommer inte vilja ge upp det bekväma liv dom har idag för att människorna som lever om tusen år ska ha det bra.

Sen hade vi hästkunskap där vi gick igenom fodrets väg genom hästen, faktiskt riktigt intressant tycker jag.
Men när vi äntligen fick sluta så bar det av till Ström :D Det känns som att det va evigheter sen jag va här sist. Det va ju även underbart att jag fick en datorväska så jag kan ta med min älskling hit.
Ikväll ska jag å pappa kika på Let´s dance å jag ska käka avokado ;D Sen blir det nog å sova rätt tidigt för jag är jättetrött, det bådar inte gott med tanke på att jag bara har gått tre dagar i skolan än.

Imorrn ska jag träffa min älskade Amanda, det var verkligen länge sen jag träffade henne så jag längtar <3

Jag fick även höra att pappa har bestämt sig nu, han ska åka wasaloppet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0