Dans

Idag var det första danslektionen efter jullovet. Jag hade tänkt mig en mjukstart men våran vanliga tränare var borta så det va nån ny där som skulle lära oss nån sorts själmordsdans, med dödslandningar å hela kittet. Först skulle vi luta oss bakåt tills vi landade på rygg på golvet å sen direkt efter skulle vi fortsätta med en bakåtkullerbytta. Golvet var hårt kan jag säga! Ja, det kan inte ha sett så smidigt ut när alla låg där å kastade sig och kravlade runt på golvet. Man fick sig ju ett gott skratt iaf. Och lite ont i huvet faktiskt. Vi får ju se då hur det går nästa gång, då vi ska fortsäta på den dansen.

Nu ska jag bara ta det lite lugge tills jag ska sova, kanske ta mig en avokado ;D
Jag tror jag ska grunda en ny diet, avokadodieten :D Man ska alltså byta ut alla måltider mot avokado, jag skulle lätt fixa det med tanke på hur mkt avokado jag äter. Alltså det finns ju äppeldieten, så varför inte avokadodieten isf ;D Fast jag kanske borde döpa den till Ringdieten å tjäna lite pengar på den. Fin tanke, den ska jag fortsätta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0