Fika

Nu har jag varit å fikat med Ellinor och Amanda, vi satt å fikade i typ två timmar. Vi hade mkt att snacka om, inte så konstigt när det va typ flera månader sen vi sågs sist. Det va härligt att få snacka med dom å dela med sig av lite smaskens ;)

Nu håller jag på å laga mat, jag måste ju hjälpa min Wasaloppspappa som är ute på spåret å tränar nu. Han satt å berättade om sin taktik igår å jag höll på att skratta ihjäl mig, vissa har ju en ganska sportslig taktik men inte pappa inte ;) Även att han ska starta i åttånde ledet så han har ju redan kört förbi massa folk, enligt han.

Ikväll ska jag va med Ellinor å Amanda, igen :D Jag och Ellinor ska terrorisera Amandas kille lite hehe, stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0