Fredag

Efter att ha släpat sig till skolan för endast en samhällslektion så for jag å Sanna å gick på stan en sväng. Vi kikade runt lite tills vi kom på att vi skulle käka lunch och kom då till samma problem som vi brukar ha när vi ska käka, vart ska vi käka? Ja det tog ett tag tills vi bestämde oss för att käka på volos, för där finns det ju mkt att välja på. Eftersom det är så kallt så skyndade vi dit och när vi väl kom fram så såg vi att Volos inte finns längre! Vi har ju sån tur. Då vart vi lej å drog på kebabcity, eller om det va kebabbaren det vet jag inte jag kan inte skilja på dom ;P Ja, men vi fick ju mat iaf då.
Sen drog vi runt å kikade på smink å så, jag köpte hårfärg för jag börjar få panik över mitt hår. Det känns som att det är så skabbigt att det ska ramla av snart, jag måste fixa en klipptid snart också.

Näe nu måste jag börja tänka på min framtid å plugga lite engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0