Hemma igen :)

Ja igår morse vid fyra nån gång kom vi hem :) Så nu ska ni få höra lite om resan hade jag tänkt.

Först åkte vi med en taxi till Sundsvall kvart i ett på natten å sen fick vi sitta å vänta tills typ fem på att den rätta bussen skulle hämta oss. När vi väl satt på den så sov vi tills vi va nånstans där vi skulle käka frukost å sen sov vi den mesta av tiden tills vi va framme på båten som skulle ta oss till Tyskland. Jag kan säga att jag hade lite panik med tanke på att det bara var jag, mamma plus en massa gamlingar med på resan!
När vi kom till Tyskland dan efter så fortsatte resan i bussen, vi sov oss genom nästan hela den dagen också :P Men jag måste säga att Tyskland va mkt finare än vad jag hade föreställt mig, när vi sen kom till Frankrike så fick jag samma reaktion där fast tvärt om, det va mkt fulare å skabbigare än vad jag hade föreställt mig!
När vi efter fyra dagars bussåkande äntligen kom till hotellet där vi skulle bo i tio dagar, i Almunecar (det ska va en liten sån där grej över n:et så det uttalas nj, men det finns ju inte på mitt tangentbord ;P), så fick vi reda på att det inte alls va sässong där och det antagligen inte skulle bli varmare än 16-17 grader, lite besviken vart man då.
Men man fick ju en del motion iaf då av att gå runt hela tiden å kika på massa saker, det va ju faktiskt rätt fint där, och mkt märkesaffärer fanns det, det va väldiga kontraster mellan hur det såg ut på gatan och inne i affärerna :P
Fast det enda märkesplagget jag hade råd med va ett par calvin klein trosor :) Sen vart det lite andra kläder också förståss :P
Ju längre tid det gick ju mer panik började jag få över att jag skulle tillbringa hela mitt jullov med pensionärer, men en dag kom en liten ljusglimt från Holland ;P Haha ja han va söt iaf och första dagen vi träffades kändes overkligt, som på film, vi gick på stranen å snackade och sen upp på nåt litet berg med massa mysiga lampor, jätteromantiskt :D Resten får ni fråga mig om, om ni vill veta ;P
Sen var det faktiskt inte så illa att umgås med gamlingarna för dom flesta av dom var riktigt roliga :) Plus att alla paren var väldigt söta, jag vill ha det så när jag blir gammal, det syntes verkligen hur mkt dom älskade varann fortfarande efter så många år :)
Middagarna på jul och nyår var verkligen inte små, typ fem-sex rätter, fast den på nyår var inte god! Jag var fortfarande hungrig efter den, när vi skulle få nån kötträtt så var det spädgris och jag fick knorren på min bit, så jag ville bara spy då kan man säga!!
Men överhuvudtaget så var det en bra resa, även fast jag är lika vit nu som innan jag åkte och att det bara var gamlingar med. Man fick ju se mkt och det va skönt att få komma bort lite :)

Tack så mkt mamma <3

Kommentarer
Postat av: Malin :)

hahahhahahahah!! tror jag skrattar ihjäl mej1! ursäkta, men KNORREN!! hahahahahahahh ;)

2009-01-07 @ 22:16:57
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0