Jobb

När jag vaknade idag var jag hel säker på att jag skulle till skolan, men som tur var kom jag på att jag skulle till travet. Det gick bra med det vanliga jobbet, bara att det inte finns nåt spån så det känns hemskt att dom måste stå på den där lilla, men det är inget jag kan göra nåt åt :/
Sen skulle jag va med å hjälpa till på Guldkursen. Dom är duktiga på å köra så jag fick åka med bara, jag satt stel som en isbit å längtade in i värmen hela tiden för det va så jäkla kallt. Men jag var duktig tycker jag, kändes lite konstigt bara att hjälpa barnen med selningen, liksom det jag frågar om när vi har travlektionerna på skolan.

Sen när jag äntligen hade slutat så for jag till Sanna som hade varit så söt å lagat middag, kebab, till mig. Å inte nog med det, hon hade gjort äppelkaka också. Hon är ju underbar hon :)

Nu är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen så nu blir det sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0