Morgon

Ja nu har jag vaknat då, kändes lite konstigt att ligga i en 90 säng med tanke på att jag alltid sover i en 140. Lite trång, jag tror att det kan ha lite att göra med att jag hade en stor, tjock katt brevid mig också ;P

Igår vart en slapparkväll, jag å pappa kikade på Let´s Dance å när det sen va slut så fortsatte vi med att kolla på Terminator 2. Det va ju inte riktigt Die Hard klass på den men den funka ;) Den va faktiskt rätt bra men jag va så trött så jag orkade inte se slutet. Man fattar ju ändå vad som händer, dom goda dödar dom onda å räddar hela världen från att gå under, sen lever dom lyckliga i alla sina dar ;P

När nu ska jag nog dra å duscha för sen ska jag ner på byn å fika med Amanda å Ellinor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0