Skonig

Idag hade vi skoning på riktig häst fö första gången, förut har vi ju använt slakthovar. Jag va faktiskt lite nervös eftersom, gör man fel så kan det gå illa men gör man fel på en slakthov så gör det ju inte så mkt.
Jag och Lisa skulle iaf dela på Cantonas fyra hovar, alltså inte dela på dom utan vi skulle sko två var ;P Framhoven gick väl rätt bra, ungefär som på slakthovarna. Men bakhoven var inte skoj, han var ju helt lealös! När jag skulle dra av skon så kändes det som att hela hoven gick av, sen när jag skulle på med den igen så följde den ju med när jag spikade. Men till slut efter mycket envishet och lite svett satt den där iaf.




Jag har även hittat ett par läderridstövlar som tillomed jag kanske kan ha. Jag måste bara fixa ett måttband så jag kan kolla vad jag ska ha för storlek.


Kommentarer
Postat av: ellinor

MÄKTA imponerad! :)

2009-01-15 @ 18:40:34
URL: http://ellinorabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0