Söndag

Igår kväll va skoj tycker jag :P Förs for jag till Ellinor och sjöng ABBA singstar. Ja, jag ä ju nte så bra på sånt men jag är säker på att det inte lät riktigt som det ska iaf ;P Men skoj va det iaf. Éfter ett tag vart vi sugen på godis men vi hade ju inget såklart, det är ju oftast då man blir sugen på det. Men då tog Ellinor chokladtomten dom hade som prydnad i bokhyllan, så delade vi på den haha ;P
Sen åkte vi till Amanda å hittade ett pussel i köket men nu är det ju så att jag inte riktigt har nån talang för det heller så dom skattade bara när jag försökte sätta dit en bit. Fast egentligen så var vi bara i köket en stund för att jag å Ellinor vart nervös för å träffa Amandas kille som va uppe på hennes rum haha ;P
Men tillslut gick vi upp dit iaf, det va ju inte så farligt faktiskt, han va rätt blyg och jag och Ellinor hade fått en sockerkick av den där tomten så det löste sig själv. Vi kikade på World trade center, filmen alltså.
När vi sen skulle hem så fanns det ingen som kunde köra oss så det va bara att börja traska från Strand mitt i natten, men jag å Ellinor är ju vältränade så det va ju ingen match för oss ;D Det tog bara en och en halv timme tills jag va hemma på Byggda så det gick ju faktiskt fortare än vad jag trodde.

Nu sitter jag bara hemma å lyssnar på Peter LeMarc å käkar avokado medans pappa är ute å tränar, jag tror han börjar få lite panik. Han har kikat på skidor på tvn hela dagen å det brukar han inte va så intresserad av.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

SOCKERKICK FTW!

2009-01-12 @ 21:36:11
Postat av: Amanda

Hahah! ni va galen :D så kul! :D

2009-01-16 @ 12:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0