Stallet

Idag har vi varit i stallet hela dagen, fast inte i samma stall hela tiden då :P
Först fick man typ en timmes sovis eftersom vi skulle till travet, det va underbart.
Där for vi ut å körde småpållarna, det va riktigt mys :)

Sen for vi till vålbacken och hade sitsträning. Eller ja, först skulle vi knoppa å linda ben. Det vart katastrof, jag har nog aldrig varit så dålig på att knoppa nån gång. Jag förstår inte vad som hände, knopparna såg ut som stora, ojänma, mjuka bollar. Skitpinsamt!

Men själva sitsträningen sen va riktigt underhållande ;P När vi hade hållit på ett litet tag så hör jag en stor duns och kikar mot Ida å Marielles håll och där ligger Ida å asgarvar på marken, hon hade ramlat av xD
Sen när jag står å tuktar Cornelia så kikar jag en snabbis mot deras håll igen, då är det Marielle som rider. Hon har båda benen in mot mitten och travar. Jag tror hon studsar minst en meter upp i varje steg, haha jag tror jag skulle dö av skratt ;P

Nu är jag iaf hemma å har pluggat idrott typ sen jag kom hem, så jag tycker att jag är värd en liten paus nu :) Fast jag ska träna lite mer snart, det är bara lite jobbigt eftersom man märker hur lite man tränar och hur dåligt man faktiskt äter när man läser det. Jag får väl ta å göra nåt åt det då...

Även att jag är riktigt sugen på avokado nu, jag tror att jag har blivit beroende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0