Hesselby gård

Oj, jag kollade nu hur länge sen det var jag skrev nåt, och det var ju över två veckor sen, nu får jag ju ta å skärpa mig verkligen!!

Ja jag är iaf nere på Hesselby Gård nu. Det var en trevlig bilfärd ner i onsdags med Marielle, massa bus.

Igår var det fullt upp, med mockning städning av lastbil och även ridning. Lotta skulle kolla hur jag red så jag fick hoppa upp på nån pålle, Twist :) Ett väldigt högt fullblod. Han var jättesnäll och Lotta tyckte att det såg bra ut, och dom andra som var med och red kom och sa att det såg fint ut, säkert bara för att va snäll men det kändes bra iaf :)

Idag har jag fixat stallet, städat sadelkammaren och putsat alla sadlar och träns. Sen har jag faktiskt bara legat ute och solat, för dom här skulle va borta typ hela dagen så jag hade inget att göra. Snart ska jag dra å fodra och vattna dom små liven och sen får vi se om det kanske blir en uteritt när folket kommer hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0