Sommar

Jag älskar verkligen sommaren och värmen, jag skulle lätt kunna flytta till nåt land där det är varmt året runt och slippa all kyla som är den större delen av året. Visst, det är lite jobbigt att jobba i den här värmen men hur skoj är det att stå ute i 20 graders kyla med tusen lager kläder på sig och inte kunna röra fingrarna? Näe, då vill jag mkt hellre ha värmen.

Idag har jag fixat stallet och kollat till alla hästarna och sen har jag bara tagit det lugnt, eftersom ingen är hemma på dagarna för Fanny är iväg och tävlar. Så jag har läst en del och solat lite, fast det var inte så lyckat för jag råkade somna lite i solen så nu har jag bränt framsidan också. Men ja hoppas på att bli snyggt brun sen så då är det värt det.

Jag följde en av tjejerna som har häst här, på en ridtur i skogen. Jag red Jennys häst, Barbie, jättemysig pålle. Det var även väldigt mysiga ridvägar här, lite kul å se nåt nytt. Men det vär väldigt många olika vägar överallt så om lilla Ida med världens bästa lokalsinne skulle rida ut själv så skulle hon nog vara vilse. 

 
Barbie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0