26/3

Skoj idrott idag med lekar, jag tycker om att leka. Haha jag är nog ett litet barn entligen. Undrar om mamma blev glad nu när jag kom på det här, hon som vart tvungen att sluta jobba som förskollärare och älskar små barn. Jag tror att hon tycker att det är synd att jag har vuxit upp till en stor flicka så hon inte kan leka med mig längre men det är ju bara som det verkar, jag lovar att jag ska ut och leka med henne när jag kommer dit nästa gång haha. Då blir hon nog glad.

Ja jag hade iaf min särengelska efter skolan idag, det är meningen att jag ska höja mitt betyg där men jag tror fan att jag sänker mig, det går riktigt dåligt kan jag säga! 
 
Det var även sista gången vi dansade med våran danslärare idag, för hon ska till Mallorca i nå månader. Jättetråkigt, hon är ju jätteskoj. Men det gick iaf rätt bra å dansa idag som tur är eftersom det inte är så många lektioner kvar tills det är uppvisning. Men jag kommer säkert få stå längst bak ändå så det fixar sig ;P

Ja just det, jag måste ju även skriva att jag ska klippa mig på påsklovet :D Det var ju verkligen underbart för nu är det verkligen kris!
Jag ska även till doktorn å kika om dom kan göra nåt åt min huvudvärk, ge mig nå dundertabletter kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0