Avramling idag

Dagen började fint med en slapp start på travet med frukost, riktigt härligt. Sen hade vi selprov, jag klarade det på 11 minuter, träna upp det lite till så kanske det inte blir så pinsamt när jag sen ska ut på praktik.
Efter lunch var vi ute å körde intervaller. Jag kan bara säga det att jag tänker ha på mig overall varje gång jag kör sen, även om det inte är kallt ute. Alla var alldeles blöt å lerig, riktigt snyggt Helen tyckte att jag såg ut som han i hjälp som får utlösning hela tiden, med mina gråa mjukisbyxor som var blöta mellan benen xD Men det va skoj iaf.

När vi hade slutat så for vi till stallet, det börjar nästan kännas som att jag också hör hemma där nu, rätt skönt :) 
Jag red iaf Surredutt igen. Fast idag va det inte lika lyckat som det brukar va, jag flög av kan jag säga. Han bockade och jag hamnade snett å sen hoppade han åt ett håll och jag for åt andra hållet, rakt ner på backen ;P Det va ganska hårt så jag tappade andan rätt rejält. Jag gruvar mig lite för att vakna imorrn, min rygg kommer nog värka lite då.

Även att mamma just kom å hälsade på. Hon har varit hårmodel för Wella idag. Det knackar alltså på fönstret och in kommer en snygg brunett med snelugg, min mamma var alltså rätt blond och hade mittbena. Hon passade riktigt bra i det. Kul att det blir lite förändringar, av folk som verkligen ser vad man passar i. Då är man ganska säker på att det blir snyggt. Imorrn är det alltså Marielles tur att få sig en förändring också, hon kommer bli heet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0