Fredag

Kort dag på skolan idag, med ett superslut med tacos till lunch. Det var riktigt gott och jag åt så jag höll på att spricka.
Även idag drog jag å Marre till stallet å red efter skolan, jag red Surr å han va riktigt pigg idag. Sen har ju jag mitt, eller mina, problem när jag rider. Jag måste försöka fixa det nu tycker jag, jag tycker att jag försöker men det blir inge bättre. Äh, jag får väl sänka ribban å inte förvänta mig så mkt så kanske det fixar sig ;P

Jag och Marielle for även till Helen idag för att Marielle skulle rida hennes häst. Jag tyckte att det va skoj för jag fick sitta inne i värmen och fika och snacka med Helen. Hon bjöd på smarriga muffins :) Jag tycker att det är så synd att hon inte jobbar på skolan längre, jag saknar henne där. Ja just det, hon fick även Marielles katt, som hon skulle lära gå genom kattluckan. Alltså det va så roligt att se, när Marielle och Helen står på varsin sida om dörren och lockar på katten med ett muffinspapper.

Ja, nu har Marielle iaf åkt till Åre för att jobba imorrn så nu sitter jag här själv å har det mysigt framför tvn med en kopp te. Jag hade faktiskt tänkt städa här men jag ändrade mig så fort jag kom hem å satt mig å käkade, då vart jag för slö för att göra nån nytta. Men det kanske blir imorrn, om man har tur.

Kommentarer
Postat av: Marre

Du blir ju bättre :)

2009-03-28 @ 23:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0