Huvudvärk!

Hela den här dagen har kantats med en otrolig värk i höger hjärnhalva, jag tror att den håller på att lägga av. Men nu, efter några treo och en stunds sömn så har det faktiskt lättat något men det känns fortfarande lite tungt.
Det är alltså anledningen till att jag kan ha varit lite bitter idag, så förlåt alla medmänniskor. Har jag varit sur mot er idag så ta inte åt er för ni var antagligen inte anledningen till det, iaf inte i grunden.

Men jag har iaf överlevt dagen med två lektioner mikrobiologi och en lektion engelska B. Men eftersom min högra hjärnhalva håller på att stänga av sig så har min studieanda inte varit på topp direkt. På mikrobiologin skulle vi göra en liten miniredovisning om lite olika saker, jag och Hannah fick mikroorganismer i matsmältningen. Den var verkligen inte på hög nivå på den redovisningen kan jag säga. Hannah sa att mikroorganismerna hjälper till att smälta maten hos djur t.ex kor. Sen kom jag med den slående replikern att vi äter kon. Sen va den redovisningen slut. Jag hoppas att våran lärare vart riktigt nöjd över våran fina insats.

Sen fick jag mig en mysig barbackatur på Surren. Jag kände mig faktiskt lite dum mot Marielle som stog å mockade medans jag red hennes häst. Det är ju ändå hon som betalar för att få rida, det känns lite som att jag åker snålskjuts på henne ibland. Jog hoppas att hon  säger till om hon blir lej på mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0