Ledig

Härligt med en ledig dag mitt i veckan. Anledningen till att vi fick vara ledig idag var att vi inte hade nån obligatorisk närvaro på mikrobiologin och våran engelskalärare skulle vara borta.

Min lediga dag tillbringade jag till att börja med i sängen lite längre än vanligt, fast inte så jättelänge eftersom jag var för nyfiken på vad veterinären skulle säga om Pegasus idag så jag var tvungen att fara dit. Hela dagen tillbringades alltså med min älskade Marre.
Vi for ut å red, jag är inte direkt nån stjärna men med Marielles hjälp hoppas jag att det kommer fixa sig så småningom, hoppas hon har tålamod nog ;P
När vi hade ridit klart så hämtade vi lilla Snurr å släppte han så han fick busa i ridhuset, han tyckte det var riktigt skoj när han sprang runt å hoppade där.

När vi var färdig i stallet for Marre hem till sig så nu sitter jag här själv å passade på att sätta igång en Die Hard när ingen är här å kan klaga, inte för att jag förstår hur man kan klaga på det men.
Det var egentligen meningen att jag skulle städa å plugga å så men det sket sig kan jag säga, jag har inte gjort nåt sen jag kom hem. Fast jag försöker skriva min engelskauppsats medans jag kikar på film fast det går lite trögt, men den måste va klar tills imorrn så jag får nog anstränga mig lite. 

Jag har även ätit våfflor tillkvällsfika idag, man måste ju fira att det är våffeldagen. 
Näe nu måste jag sluta med det här och koncentrera mig på endast två saker.

Puss på er, eller jag menar yippee-ki-ay, motherfucker ;P 


Kommentarer
Postat av: Marre

Nu är de jag som skriver ^^. Jag tappar inte tålamodet och hoppas verkligen jag inte klagar ;D

2009-03-25 @ 22:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0