Min framtid

Jag har kommit på, för ett tag sen, att jag måste fixa en reservplan för min framtid. Just nu har jag planerat att bli veterinär, och det kändes rätt bra tills jag märkte att mina betyg börjar gå nerför...
Alltså måste jag fixa en reservplan ifall jag inte fixar det. Men det svåra är att veterinäryrket faktiskt var en reservplan från början. Först hade jag tänkt bli toppryttare, men eftersom jag inte har nån häst att tävla och mina ridkunskaper inta är dom bästa så kommer det antagligen inte hända. Det närmaste OS jag kommer komma är nog att jag städar toaletterna på arenan där det är haha.
Men när nu min reservplan inte verkar funka så måste jag fixa en reservplan åt reservplanen vilket är äldigt bökigt.

Jag tänker på det hela tiden och har kommit på massa halvbra saker, som jag inte riktigt vill bli. Typ polis (jag är rädd för att bli skjuten), krogvakt (har ni sett hur stor jag är?! xD), snickare (folk skulle dö av att deras hus faller ihop), dagisfröken (jag är inte riktigt typen som gillar spya och bajs), skådespelare (hade varit skoj men det är nog svårt att bli nåt inom det om man inte bor i typ Hollywood)... ja, jag har tänkt på allt möjligt kan man säga. Inget har riktigt fallit mig i smaken än. Så har ni nåt skoj förslag så får ni väldigt gärna skriva det.

Vet jag inte vad jag ska göra efter skolan så kanske jag hittar på nåt skoj medans jag väntar på att min drömframtid ska dyka upp. Typ lumpen, flytta utomlands, min senaste tanke är att va med i Robinson. Det kanske kan va nåt.

Näe, nu måste jag plugga lite så jag har lite bättre chanser att få en bra framtid.


Kommentarer
Postat av: Marre

Du kommer inte lyckas med något i ditt liv dålig är du på o rida

2009-03-22 @ 15:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0